Johanna

Brinner för bloggande hoppas ni vill uppfylla min dröm so follow my life. Living young wild and free.

Är med BFF

Kategori: Allmänt

Idag är jag med min BFF Ida. Vi har fett kul, vi skrattar ofta åt allt.Vi har en GRYM humor! Haha, men ja ni fattar.. sån humor man har med sina goda vänner! Hon är bara så bäst, I love her.Vi har alltid kul. Vi är som små fjortisar tillsammans XD. Ärligt vi är typ som systrar, älskar mode.Vi shoppar ofta tillsammans. Dock borde vi shoppa oftare ;) När vi shoppar fjantar vi lite i provrummet o.s.v :D Men jaja det är det som gör oss just OSS. Snart ska jag ha målvakts träning, kul blir det väl. Men är fortfarande lite osäker om det kommer bli kul upp till 100%, Well who knows?Hoppas att jag får det kul då. Men men hoppas inte för mycket.......
 Då ska mitt lag FBK bjuda på fika, mums. Kanske lite onyttigt? Då får jag åka till the gym ;)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Vi har samma namn!!!!!! DU KOMMER BLI KÄND SÄGER JAG

    2012-11-18 | 20:48:59
  • Fanny säger:

    Lägg upp en bild på er två?

    2012-11-18 | 20:50:15

Kommentera inlägget här: