Johanna

Brinner för bloggande hoppas ni vill uppfylla min dröm so follow my life. Living young wild and free.

ARG men det lönar sig inte

Kategori: Allmänt

Jag blir arg när folk inte tror på vad jag säger. Det gör mig arg och lite småsur.Jag vet ju bäst själv vad jag säger eller gör. Himla wannabes som tror att det vet precis alt om exakt alla, but the truth is they don't! Nån gång måste de fatta det. De vet inte allt om mig!!! Knappt ingen gör det ♥
 
Men iallafall så är jag hemma från skolan o ja det är ju skönt för vi är ju människor behöver ju vila, Menar inte att jag ska dö.Men pallar inte att va med kompisar efter skolan men ibland är jag med eller bestfriend. :) Men ibland vill väl alla va ensamma. Det vill iallafall jag. Om ni inte känner mig tillräkligt mycket så :
spelar jaf fotboll,dansar, går på Friskis (ett gym)
Det är nog allt tror jag och så har jag också varit med på friidrott men det var för TRÅKIGT ♥
.
 

Kommentarer

  • Hannah säger:

    Gud ad trist but I LOVE YOU

    2012-11-19 | 17:17:49
  • :) säger:

    fett trist

    2012-11-19 | 17:18:09
  • Alva säger:

    Har du och Ida bråkat? :( ni är ju bäst ihop!!!!!!

    Svar: NEJ!!!! Det har vi inte :) ♥ Vi är bästisar som vanligt!
    foko.blogg.se

    2012-11-19 | 17:25:14
  • Ammy säger:

    Fin blogg! Kika gärna in på min blogg:) Lämna gärna en liten kommentar efter dig:) Kram

    2012-11-20 | 19:51:57
    Bloggadress: http://ammystankaromlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här: