Johanna

Brinner för bloggande hoppas ni vill uppfylla min dröm so follow my life. Living young wild and free.

Varför började du blogga ?

Kategori: Allmänt

Jo den frågan har en tjej frågat mig och jag tänkte svara här.
 
Jag börja blogga för att jag kände att allt jag gör på dagarna vill jag dela med mig av. Visst inte allt såklart men det mesta. Som vardag, vänner, skola, fritid o.s.v. Har många stora blogg förebilder som NellieB, Kenza och Foki.
 
Ja jag vill bli som de, men inte för att bli känd utan för att många kanske går igenom samma saker som jag? ♥ Who knows? Kanske har ni samma intressen som jag och läser min blogg för det?
 
Men jag går igenom mycket, jag har mycket kvar och känslan att ha nått att alltid skriva ner "allt" i är så skönt! Visst finns det folk som kommer hata mig, men det beslutet har jag tagit redan när jag skaffa bloggen och det vet jag.
 
Jag har haters bara för att de tycker jag liknar Nellie Berntsson, SJUKT!!! Men jag klarar av det för jag är stark, visst kan jag bli ledsen men det är det som gör mig mänsklig.
 
Så till alla haters, Jag kan inte ändra mitt utseende och det vill jag inte heller! Tänker bara på vad hände med alla är vackra? Don't know? Jag är precis som du inombords, I have feelings you know!
 
Ärligt?tycker jag det är så himla fegt att skriva elaka saker på nätet! Slår vad om att alla haters inte skulle säga ett knyst om de träffa mig! ;) Så om du har nått att säga, säg det face 2 face
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    DU LIKNAR INTE NELLIE BERNTSSON ! INTE ENS NÄRA ! SORRY MEN THAT A TRUE SHIT , IM NOT A HATER , JUST SAYING,

    2012-11-24 | 00:15:57

Kommentera inlägget här: