Johanna

Brinner för bloggande hoppas ni vill uppfylla min dröm so follow my life. Living young wild and free.

Godmorgon

Kategori: mode

Godmorgon bloggen. Igår fick jag ont i halsen och blev super trött. Har fortfarande ont i halsen idag så får se om det  blir någon dans idag. Har typ inget inbokat idag så får väl chilla lite idag dah. Inte för att jag ``älskar´´ att chilla men ibland är det den ända bra medecinen mot trötthet. Men jag känner på mig att denhär dan inte kommer bli lugna alls. Snarare tvärt om. Men dagen kommer nog ändå bli bra, hoppas jag iallafall. Lite chill idag och sedan ikväll blir det mellodifestivalen igen. Dagarna bara rusar ju fram. Förra veckan var det ju också mellodifestivalen även fasst det typ känndes som i förgår, typ. Håller ni me mig ?
Men idag blir det nog lite ``lyx´´ mst hoppas jag och vi handlar nog lite idag också för ikväll. Lite chees hears hoppas jag och lite god dricka till mig och Sara. Men hoppas att min dag idag kommer att bli hyffsat lykad trots att jag tror att jag kommer bli lite sjuk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: